Target fixation – alege trasa corectă

Pe scurt: nu te uita la groapa pe care o ocoleşti, ca să nu intri în ea

Poţi trece prin situaţii periculoase atunci când îţi îndrepţi privirea spre un obstacol pe care vrei să îl eviţi (o groapă, o piatră sau o porţiune umedă). Citeşte mai departe pentru a învăţa cum să treci cu bine peste aceste situaţii.

Mâinile îţi urmează ochii

Este o problemă des întalnită la motociclişti. Motocicleta tinde să se îndrepte unde priveşte motociclistul.

Cu toţi ne-am uitat la curse de motociclete şi am văzut accidente în care cel din faţă cade şi urmăritorul intră direct în el, deşi putea cu uşurinţă să îl evite. Chiar și când mergem pe jos și ne uităm la peisajul de pe marginea drumului ne îndreptăm în acea direcţie fără să ne dăm seama.

Care este cel mai bun mod de a contracara “Target Fixation”?

Este ok să îti alegi o ţintă, dar să fie, în acelaşi timp, cea corectă. Pentru a evita obstacolele, trebuie să ştim ce înseamna asta. Iată câteva exemple:

1. Când mergi pe stradă şi maşina din faţă virează la stânga, priveşte la ruta de scăpare şi nu la bara lui din spate.

2. Când te afli în curbă şi vezi pe carosabil nisip, încearcă să te uiţi la linia cea mai curată.

3. Când ești pe drumuri de munte, ignoră vederea panoramică şi concentrează-te la drum (desigur că o privire per ansamblu nu strică, atât timp cât este rapidă). Fii atent și folosește-ți ochii pentru a evita un motociclist care cade în fața ta sau o groapă de pe drum. Foloseşte-i să îţi ghidezi motocicleta exact acolo unde ai vrea să fii.

Este vital să îţi foloseşti ochii pentru a-ţi alege corect ruta. Trebuie să îţi antrenezi privirea pentru a te uita exact unde vrei să mergi, să alegi ruta cea mai bună, cea mai curată. Te concentrezi să nu te uiţi la obiectele pe care le poţi lovi şi să te uiţi înapoi la calea corectă. Sună uşor, dar la 70 km/h poate deveni un adevarat joc al minţii să te uiţi în altă parte. Şi cum interpretezi ceea ce ochii îţi spun, face diferenţa dintre motocicliştii experimentaţi şi începători. Foloseşte-ţi privirea şi vei fi mai rapid şi mai sigur.

Disciplină şi atenţie

De multe ori se va întampla să mergi în grupuri. Să luăm ca exemplu videoclipul următor:

Privește cum motociclistul nu reueşeşte să păstreze linia şi roata faţă îi alunecă. Motociclistul care îl urmează îşi fixează privirea pe motocicleta care cade şi, cum motocicleta merge unde te uiţi, acesta pierde controlul. În acel moment trebuie să te concentrezi şi să îţi smulgi privirea de la cel care cade pentru a evita o adevărată tragedie.

Mulţi dintre motocicliști ne regăsim uitându-ne la casca motociclistului din faţă sau roata motocicletei sale. Greşit! Trebuie să privim în faţa acestuia, pentru a oberva orice alt pericol. Dacă te uiţi în depărtare, vei avea mai mult timp să analizezi deciziile şi este o tehnică pe care piloţii de MotoGP o folosesc tot timpul. Va face o diferenţă mare în tehnica ta de condus.

Motocicliştii care nu ridică privirea vor accelera prea târziu, iar când îşi vor da seama că este sigur să accelereze vor fi ieşiţi din curbă de câteva secunde bune. Desigur, aceasta este o tehnică pentru piloţii de curse, dar prea bine se poate aplica şi pe stradă. Priveşte în faţa roţii şi poţi rata trasa curbei, astfel vei fi mai încet şi oarecum ciudat în mers.

Priviţi în depărtare

Deci vrei să priveşti mai departe. Dar ce distanţă ar trebui să fie?

Ar trebui să fie în orizont, dar problema este că nu ne putem baza pe o şosea curată ca pe circuit, de aceea trebuie să ne mişcăm privirea constant pe toată porţiunea care este vizibilă pentru a o scana de gropi, pete de ulei şi multe alte pericole care sunt pe drumurile publice.

Scanează permanent, din cel mai apropiat punct şi până în cel mai îndepărtat.

Pentru a îţi perfecţiona toate aceste reflexe, te aşteptăm după ce îţi iei permisul, la cursurile de perfecţionare organizate în cadrul şcolii şi la cursurile şi plimbările gratuite oferite de Asociaţia Moto Începători.

Cuvinte relevante: target fixation, target, fixation, privire, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti

Felicitări noilor motocicliști! Echipa AMI sunteți voi

Vă mulțumim că ați ales să deveniți motocicliști alături de Școala Moto AMI

Ne bucurăm că existați din ce în ce mai mulți care visați să fiți motocicliști. Sezonul este în floare și noi motociclim cu mai mult drag ca niciodată. Alături de voi,

scoala-ami-3

Mulțumim tuturor elevilor noștri! Alături de voi, munca noastră este mai plăcută. Rezultatele noastre vin doar cu efortul, emoțiile și dorința voastră de a deveni motocicliști.

scoala-moto-ami-examen-motocicliști

Despre avantajele motocicletei nu are rost să vorbim, cu siguranță voi le știți deja.

scoala-moto-ami-examen-motocicliști

Suntem la fel de entuziasmaţi la fiecare examen pentru noii absolvenți. Fericirea din ochii voștri nu se poate exprima în cuvinte. Fără voi, echipa AMI nu ar mai fi la fel.

scoala-ami-1

Felicitările noastre sincere proaspeţilor motociclişti, asfalt uscat şi să ne vedem fericiţi în trafic. Iar celor care încă aşteaptă examenul, vă dorim mult succes!

Cuvinte relevante: motociclisti incepatori, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti

Plimbare alături de Moto Începători până la Dunăre, la început de vară

Pe 28 Mai 2017 Şcoala Moto AMI alături de Asociaţia Moto Începători a fost la plimbare până la Dunăre

Ne-am plimbat, am băut cafeaua şi am mâncat cele mai bune icre pe malul Dunării. Şi ne-a plăcut!

Dacă nu aţi putut fi alături de noi, vă invităm să veniţi la următoarele ieşiri, pentru că uitaţi cât de bine ne-am simţit:

Evenimentul a fost organizat de Asociaţia Moto Începători în colaborare cu Şcoala Moto AMI.

Mai multe fotografii puteţi vedea aici.

Vă dorim asfalt uscat în continuare şi vă aşteptăm la următoarele plimbări.

Cuvinte relevante: plimbare incepatori, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti

Poligonul moto – tips and tricks

Reguli de bază în poligonul moto: nu te grăbi, fii atent la traseu şi stai relaxat

Am vorbit deja despre penalizarea greşelilor la examenul moto în poligon. În rest, dacă nu depăşeşti timpul de 3:30 minute, nu cazi şi nu obţii mai mult de 15 puncte de penalizare, eşti promovat la proba de poligon.

Aici găseşti şi punctele de penalizare la proba din trafic, pentru că după ce ai trecut de poligon, urmează şi aceasta.

Ai făcut poligonul de atâtea ori în timpul şcolii, aşa că nu ar trebui să fie o problemă pentru tine.

Secrete

Nu te grăbi!
Fii atent la numărătoarea opturilor şi la schimbarea sensului!
secrete-scoala-moto-bucuresti-amiConcentrează-te la jaloanele de la începutul traseului!
Accelerează fără teamă la evitări, dar nu exagera!
Rămâi concentrat şi fără emoţii! În poligonul moto, important este să respecţi traseul. Dacă ai emoţii şi te grăbeşti, concentrarea ta va scădea semnificativ, fără a-ţi da seama.

În plus, nu ezita să întrebi instructorii, orice nelămurire ai avea. Ei te vor corecta, ajuta şi îndruma, pentru a nu rămâne niciun semn de întrebare.

Pentru a-ţi fi mai uşor, ţi-am pregătit şi un filmuleţ. Uite aici ce te aşteaptă. Simplu, nu-i aşa?

Cuvinte relevante: examen moto, scoala ami poligon, examen poligon, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti

Penalizarea greșelilor la examenul moto

Ia aminte ce NU trebuie să faci la examenul moto

Penalizarea greșelilor la examenul moto în poligon

Publicăm mai jos lista cu punctele de penalizare aplicate greșelilor la proba practică de poligon pentru obținerea permisului de conducere categoria A, A2, A1 și AM.

Proba practică de conducere a motocicletei în poligon este promovată de candidații care parcurg traseul în cel mult 3:30 minute și nu cumulează mai mult de 15 puncte de penalizare.

Pregătirea şi verificarea tehnică a motocicletei

Penalizarea greşelilor Puncte penalizare
– utilizarea echipamentului de protecţie: mănuşi, cizme, îmbrăcăminte şi cască de protecţie.(pentru AM, numai cască de protecție); 3
– verificarea stării anvelopelor şi a comutatorului de oprire în caz de urgenţă; 3
– verificarea, prin intermediul aparaturii de bord sau comenzilor vehiculului,
funcţionalitatea direcţiei, frânei, transmisiei, instalaţiei de ungere/răcire, luminilor, semnalizării, catadioptrilor şi avertizorului sonor.
3

MANEVRE ÎN POLIGON

Penalizarea greşelilor Puncte penalizare
– aşezarea/coborârea motocicletei pe/de pe suportul de sprijin/cric şi deplasarea mergând pe lângă vehicul; 3
– pornirea motorului şi demararea uşoară fără bruscarea motocicletei; 3
– accelerarea progresivă, menţinerea direcţiei de mers, inclusiv la schimbarea vitezelor; 5
– poziţia pe motocicletă, tehnica menţinerii direcţiei, echilibrul permanent (fără sprijinirea de carosabil); 5
– manevrarea ambreiajului în combinaţie cu frâna, schimbarea vitezelor; 3
– executarea slalomului printre 5 jaloane; 5
– executarea de opturi printre 4 jaloane; 5
– lovirea/răsturnarea jalonului 3
– îndemânarea privind manevrarea frânei faţă/spate la frânarea de urgenţă, direcţia vizuală şi poziţia; 5
– executarea manevrei de evitare a unui obstacol la viteză de peste 30 km/h;
( manevră exclusă pentru categoria AM )
5
– executarea manevrei de evitare a unui obstacol la o viteză de minim 50km/h;
( manevră exclusă pentru categoria AM )
5
– executarea frănării, inclusiv frânarea de urgenţă, la o viteză minimă de 50km/h;
( manevră exclusă pentru categoria AM )
5
– depăşirea timpului alocat executării manevrelor în poligon; 16
– A căzut cu motocicleta 16
– Nu a respectat traseul stabilit în poligon 16

Numararea gresita a opturilor este NERESPECTARE a traseului

După ce toți candidații programați au fost examinați la proba practică de poligon, cei declarați ADMIS, vor fi examinați în trafic.

Penalizarea greșelilor la examen moto în trafic

Publicăm mai jos lista cu punctele de penalizare aplicate greșelilor la proba practică în trafic pentru obținerea permisului de conducere categoria A, A2, A1 și AM.

Comportare în trafic

Penalizarea greşelilor Puncte penalizare
– nesincronizarea comenzilor (oprirea motorului, accelerarea excesivă, folosirea incorectă a treptelor de viteză); 6
– nemenţinerea direcţiei de mers; 9
– folosirea incorectă a drumului cu sau fără marcaj; 6
– încrucişarea cu alte vehicule, inclusiv în spaţii restrânse; 6
– neasigurarea la schimbarea direcţiei de mers; 9
– executarea neregulamentară a virajelor; 6
– nesemnalizarea sau semnalizarea greşită a schimbării direcţiei de mers; 6
– încadrarea necorespunzatoare în raport cu direcţia mers dorită; 6
– efectuarea unor manevre interzise (oprire, staţionare, întoarcere); 6
– neasigurare la patrunderea în intersecţii/părăsirea zonei de staţionare; 9
– intrarea/ieşirea de pe autostradă/artere similare, folosirea incorectă a benzilor/luminilor de întâlnire ziua; 5
– nepăstrarea distanţei suficiente faţă de cei care rulează înainte sau vin din sens opus; 9
– conducerea în mod neeconomic şi agresiv pentru mediul înconjurator (turaţie, frânare/accelerare); 5
– ezitarea repetată de a depăşi alte vehicule; 6
– nerespectarea normelor legale privind acordarea priorităţii de trecere pentru autovehicule şi pietoni, circulaţia la culoarea roşie a semaforului electric, nerespectarea normelor legale referitoare la manevra de depăşire, nerespectarea normelor legale referitoare la trecerea la nivel cu calea ferată; 21
– nerespectarea semnalelor poliţistului rutier/altor persoane cu atribuţii legate similare; 21
– tendinţe repetate de a ceda trecerea vehiculelor şi pietonilor care nu au prioritate; 6
– nerespectarea semnificaţiei indicatoarelor şi marcajelor; 9
– depăşirea vitezei maxime admise; 9
– conducerea cu viteză redusă în mod nejustificat, neîncadrarea în ritmul impus de ceilalţi participanţi la trafic; 6
– neîndemânarea în conducere în condiţii de carosabil alunecos (reducerea vitezei, conduita preventivă); 9
– nerespectarea dispoziţiilor examinatorului privind traseul indicat; 6

Alte situaţii care conduc la acordarea calificativului RESPINS

prezentarea la examen sub influenţa băuturilor alcoolice, substanţelor sau produselor stupefiante, a medicamentelor cu efecte simlare acestora sau manifestări de natură să perturbe examinarea candidaţilor 21
producerea unui eveniment rutier ori intervenţia instructorului pentru evitarea unui pericol iminent 21

Cuvinte relevante: examen moto, examen trafic, instructor moto, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, reducere scoala de soferi, reducere scoala moto, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami, scoala categoria a bucuresti, permis de conducere categoria A.

Totul despre examen moto în poligon

Şcoala moto AMI se pregăteşte de primul examen moto din 2017

Ce poate defini mai clar sosirea primăverii, dacă nu primul examen moto din sezonul 2017?

Suntem tare nerăbdători şi emoţionaţi pentru examenul de Miercuri, 1 Martie, când elevii noştri vor primi fericire ca mărţişor, devenind motociclişti.

Trebuie să fim foarte bine pregătiţi pentru examinarea în poligon, aşa că poţi vedea aici totul despre penalizarea greşelilor la examenul moto în poligon.

Pe scurt, dacă nu depăşeşti timpul de 3:30 minute şi nu obţii mai mult de 15 puncte de penalizare, eşti promovat la proba de poligon.

Ai făcut poligonul de atâtea ori în timpul şcolii, aşa că nu ar trebui să fie o problemă pentru tine.

Secrete

Nu te grăbi!
Fii atent la numărătoarea opturilor şi la schimbarea sensului!
Concentrează-te la jaloanele de la începutul traseului!
Accelerează fără teamă la evitări, dar nu exagera!
Rămâi concentrat şi fără emoţii!

Pentru a-ţi fi mai uşor, ţi-am pregătit şi un filmuleţ. Uite aici ce te aşteaptă. Simplu, nu-i aşa?

Cuvinte relevante: examen moto, scoala ami poligon, examen poligon, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti

Şcoala AMI se implică, şcoala AMI te implică

Lucrăm la idei revoluţionare, pentru ca tu să înveţi mai bine şi în siguranţă

Suntem prima şcoală de şoferi care oferă o şedinţă de test auto/moto gratuită. Experienţa acestor şedinţe de test ne-a ajutat să stabilim un nivel de comunicare mult mai bun cu viitorii noştri cursanţi. Pe această cale, le recomandăm şi colegilor noştri de breaslă să adopte strategia, cu scopul de a îmbunătăţi înţelegerea cursanţilor.

De asemenea, am introdus echipamente performante, precum vestele cu airbag la ieşirile în trafic. Tu trebuie să vii cu pantaloni lungi şi bocanci, iar echipamentul complet de protecţie este asigurat de noi şi obligatoriu pentru toate şedinţele.

Echipa AMI demarează din ce în ce mai multe proiecte pentru a îmbunătăţi experienţa de învăţare a cursanţilor, având totodată ca obiectiv şi siguranţa rutieră.

Încă de la început, încercăm să îţi oferim cât mai multe informaţii, pentru a putea face alegeri conştiente: de la echipament, până la stilul de a conduce.

Siguranţa presupune un set complex de cunoştinţe şi deprinderi practice asimilate şi exersate riguros.

Cursurile de teorie sunt obligatorii. Ştim. Nu vrei, nu ai timp, ştii deja legislaţia. Dar cursurile acestea nu sunt doar de legislaţie.

Îţi asigurăm cursuri de Prim ajutor. Vei învăţa de la personal specializat: ce TREBUIE să faci şi ce NU AI VOIE să faci în cazul unui accident rutier, fie că eşti implicat sau doar martor.

În cadrul cursurilor despre Echipamentul de protecţie vei învăţa cum să te echipezi corect şi de ce este atât de important.

Vezi tu, în poligon va fi simplu să te joci cu motocicletele. La enduro te vei distra şi vei învăţa despre manevrabilitate şi încredere. În trafic, instructorii îţi vor şopti numai de bine.

DAR toate exercitiile noastre sunt structurate în aşa fel încât să îţi insufle plăcerea de a merge cu motocicleta în siguranţă şi cu respect faţă de tine şi ceilalţi participanţi la trafic.

PrograMotorul l-am implementat pentru a-ţi facilita procesul de setare a orelor pe care le vei efectua în cadrul şcolii şi pentru a te ajuta să înveţi. În contul tau din PrograMotor îţi oferim şi un program de învăţare simplu al chestionarelor DRPCIV şi nu numai.

Întrebările special gândite de instructorii tăi te vor ajuta să înţelegi multe situaţii de trafic din punct de vedere al motociclistului, nu al automobilistului.

Nu facem rabat şi vrem să îţi oferim cea mai completă variantă de pregătire.

Sperăm că prin tot ce vei învăţa de la noi, vei deveni un exemplu de urmat şi un promotor al siguranţei rutiere, ba chiar te rugăm să fii alături de noi în procesul nostru de perfecţionare şi să vii cu sugestii ori de câte ori vrei.

Şcoala AMI se implică.
Şcoala AMI TE implică.

Cuvinte relevante: siguranta, idei revolutionare, echipament, sedinta moto gratuita, veste airbag, scoala moto hala, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, scoala moto iarna

Extragerea pentru tombolă se amână

Extragerea pentru tombola organizată de Şcoala Moto AMI se amână din solidaritate pentru restul românilor

Deşi am anunţat că extragerea pentru tombola la care poţi câştiga o şcoală moto gratuită va avea loc pe 11 Februarie, am hotărât ca aceasta sa fie amânată, pentru că Şcoala Moto AMI este în Piaţa Victoriei.

Promitem solemn că, atunci când nu va mai fi nevoie să mergem în piaţă, vom sărbători împreună reuşitele. Astfel, vom anunţa în acel moment data exactă a petrecerii cu specific moto şi, implicit, data extragerii.

Vă mulţumim pentru înţelegere, simţim că avem în acest moment un ţel foarte important.

Cuvinte relevante: tombola, extragere tombola, protest, scoala moto iarna, scoala hala, scoala moto hala, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, scoala moto iarna

Veste de protecţie cu airbag pentru elevi la Şcoala Moto AMI

Şcoala Moto AMI este singura şcoală moto care asigură elevilor la cursurile în trafic veste moto cu airbag

Pentru că ţinem la siguranţa elevilor noştri în trafic, toţi cursanţii din 2017 care ies în trafic pe motociclete în cadrul şcolii de şoferi vor purta, pe lângă echipamentul clasic de protecţie, veste cu airbag.

Şcoala Moto AMI, alături de prietenii de la Protectii-Moto.ro, îşi propune să promoveze siguranţa în rândul motocicliştilor şi pune la dispoziţia acestora cele mai evoluate echipamente de protecţie, astfel încât să ridice gradul de protecţie la un nivel superior.

În caz că vrei să îţi şi cumperi un astfel de echipament cu airbag, prietenii noştri de la Protecţii-Moto.ro au o gamă foarte variată de protecţii high tech.

Introduse de curând şi în România, Şcoala Moto AMI este prima care va asigura şi elevilor la toate şedinţele în trafic veste cu airbag, pentru a îi învăţa pe aceştia cât de importantă este siguranţa, chiar de la început de drum.

Despre vestele cu airbag

Adesea se pun întrebări de genul “se deschide singură în mers?”, “dacă uit să mă deconectez când cobor de pe motocicletă, se activează?” sau “când cad şi geaca se umflă, voi fi precum o minge?” şi exemplele pot continua.

Întrebările find legitime, vom încerca să explicăm pe scurt de ce aceste veste moto ar trebui să echipeze cât mai mulţi motociclişti români şi care este motivul pentru care în ţările din Vestul Europei, Statele Unite sau Asia, cererea acestor echipamente depăşeşte uneori capacitatea de producţie.

Un prim motiv este gradul superior de protecţie oferit de către vestele moto cu airbag. Vestele/gecile/armurile moto clasice, indiferent de notorietatea producătorului, nu conferă protecţie pentru zona gâtului, zona lombară sau a toracelui, aceste zone fiind complet expuse riscului de accident.

Prea puţin se ştie faptul că un impact puternic asupra coloanei în zona cervicală sau lombară poate cauza paralizie sau chiar deces.

Pe de altă parte, vestele moto cu airbag asigură în caz de impact, o aterizare pe o pernă de aer care se deschide în 0.25 secunde şi amortizează şocul, protejând astfel sistemul osos şi organele interne. Inerţia căderii în caz de accident va face ca purtătorul gecii să alunece pe geacă şi nu să sară.

Activarea vestelor moto cu airbag se face utilizând o forţă de 30-35 kgf asupra cablului ce declanşează conţinutul de CO2 din capsulă. Această forţă este destul de mare şi va face ca atunci când coborâţi de pe motocicletă fără să vă deconectaţi, să fiţi traşi înapoi sau chiar să culcaţi pe o parte motociclete foarte uşoare sau scutere. În acest caz, este exclusă declanşarea din cauza conectării, iar despre descărcare în mers nici nu poate fi vorba.

Aceste veste moto cu airbag sunt refolosibile – se schimbă doar cartuşul de CO2 dacă geaca nu este deteriorată complet.

Un ultim aspect demn de luat în seamă este faptul că vestele şi gecile moto cu airbag au un design modern şi atractiv, iar materialele din care sunt confecţionate sunt reflectorizante şi rezistente la abraziune.

Cuvinte relevante: veste airbag, echipament airbag, siguranta motociclisti, scoala moto iarna, scoala hala, scoala moto hala, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, scoala moto iarna

Distracţie şi voie bună în hală moto

Şcoala moto de iarnă AMI şi-a deschis porţile la hală

Iarna şi-a făcut simţită prezenţa din plin, aşa că orele am început şi noi orele de Şcoală Moto în hală.

scoala-moto-ami-iarna-hală

Frigul şi zăpada de afară nu ne-au împiedicat sub nicio formă, pentru că ne-am distrat în hală, exersând exact ca într-un poligon.

scoala-moto-ami-iarna-hală

Primele şedinţe au adus cu ele exerciţii de bază, fericire şi multă distracţie, joaca printre jaloane a fost o adevărată plăcere.

scoala-moto-ami-iarna-hală

Acomodarea cu comenzile a fost facilă datorită confortului resimţit de motocicliştii aflaţi la început de drum, la distanţă de nămeţii de zăpadă.

pin-harta-scoala-moto-iarnaPoți ajunge foarte ușor.
Hala este la 5 minute de la stația de metrou Republica.

program-scoala-moto-iarnaProgramul orelor moto va fi de la 10:00 – 20:00
De Luni până Duminică, inclusiv.

echipament-scoala-moto-iarnaȘcoala AMI iți asigură echipamentul complet cu protecții moto de calitate (cască, armură, mănuși, genunchere)

Din luna martie, ne vom muta înapoi în poligonul din Șos. Electronicii. După ce te acomodezi cu noul poligon, vei începe ieșirile în trafic cu instructorul pasager și vei face orele de Enduro.

Dar nu ne crede pe cuvânt. Vino să vezi cu ochii tăi cum este să faci şcoala în hală, pentru că prima şedinţă este gratuită!

În plus, participă la tombolă şi poţi chiar să câştigi şcolarizarea gratuită.

Cuvinte relevante: scoala moto iarna, iarna moto, scoala hala, motocicleta iarna, scoala moto iarna, scoala hala, scoala moto hala, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, scoala moto iarna